En bra start

0kommentarer

Nå men då så! En och en halv vecka in i storstadslivet och än så länge trivs jag som fisken i vattnet!
 
Jag och Mariell, som jag bor med, hann med så mycket första veckan, allt från strandhäng till kajakpaddling till utgång. Vi har haft så roligt ihop och hunnit träffa många härliga människor, så det känns riktigt kul!
 
Skolan kom igång i måndags, och efter ett mindre projekt har vi vår första riktiga lektion imorgon! Allt känns så spännande och jag tror att det kommer bli ett grymt skolår!.
 
Så jag saknar mina nära och kära i Luleå, men annars är det rätt bra just nu. 
 
Hoppas ni också har det bra - vi hörs!
 
Sushi-lunch på stranden i Dalarö!
 
Jag och Mariell på Thaiboat :) 
 
Kulturama, Sol, Stockholm, Teater, Vänner, flytt, skola, sommar,

Kommentera

Publiceras ej